niedziela, 3 czerwca 2012

New!


W związku z tym, że mam wakacje mam dużo wolnego czasu. Dzisiaj postanowiłam udać się na małe zakupy.  Pomimo że kupiłam niewiele, jestem bardzo zadowolona.

Zakochałam się w kolekcji biżuterii H&M! Piękne złoto-turkusowe naszyjniki zostaną w mojej pamięci. Udało mi się kupić za niewielkie pieniądze kolczyki w takich barwach.


Kolejnym łupem są spodenki z wysokim stanem z H&M. Ich cena była bardzo atrakcyjna- 39,90. Nie były przecenione, to ich cena regularna. Do wyboru miałam żółte, czarne, karmelowe oraz granatowe. Wybrałam czarne. Są bardzo wygodne i jeżeli tylko pogoda dopisze to będę je nosić bardzo często.

Ostatnią kupioną rzeczą dziś jest basicalowa koszulka ze Stradivariusa. Urzekł mnie jej kolor.

Asymetryczna sukienka została kupiona w dniu mojej ostatniej matury, jako ukoronowanie dnia. Można ją nosić równiej ze sweterkami jako spódnicę.

Naszyjnik z kamieniami jest jednym z moich ulubionych zakupów. Wystarczy, że go założę i moja stylizacja już nie jest zwyczajna. Warto czasami zainwestować w tego rodzaju dodatki.


Teraz trochę DIY. W ostatnim czasie wykonałam dwa naszyjniki, a właściwie jeden, gdyż jeden został przerobiony z paska.

Pierwszy, czyli mulinowy warkocz.  Świetnie wygląda do białych t-shirtów.



Drugi, czyli łańcuszek z zapięciem.

1 komentarz:

  1. Nie podobają mi się te spodenki a poza tym ja i tak z wielkim oporem zakładam coś przed kolano, nie namówisz mnie na ich kupno :P

    OdpowiedzUsuń